يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۳۶۷۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
مراسم رونمایی از پروژه «دانشنامه هنر عاشیقلار» به کوشش علی پولاد روز پنجشنبه هفتم دی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای بهمن تهران برگزار می‌شود.
«دانشنامه هنر عاشیقلار» در فرهنگسرای بهمن رونمایی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مراسم رونمایی از «دانشنامه هنر عاشیقلار» که به کوشش علی پولاد، نویسنده و پژوهشگر فرهنگ و هنر نگاشته شده است، روز پنجشنبه ۷ دی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و اهالی موسیقی از ساعت ۱۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

علی پولاد متولد ۱۳۲۳ تبریز کارشناس ارشد رشته مهندسی کشاورزی از ترکیه است و انتشار رباعیات خیام به زبان‌های فارسی، انگلیسی، روسی و ترکی و کتب متعدد دیگر را در کارنامه کاری خود دارد، انتشار برگزیده‌ای از سخنان امام علی (ع) باعث شد تا دانشگاه آذربایجان به او دکترای افتخاری اهدا کند.

در مراسم رونمایی از «دانشنامه هنر عاشیقلار» که علی شکیبا مدیریت اجرایی آن را برعهده دارد، از تعدادی از عاشیق‌های پیشکسوت ایرانی نیز قدردانی خواهد شد.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. ضمن اینکه به افراد حاضر در برنامه ۶۰۰ نسخه دانشنامه شش جلدی هنر عاشیقلار اهدا می‌شود.

نظر شما