يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۳۶۷۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
نمایشگاه انفرادی نقاشی‌خط «نقطه زرین»، با مجموعه آثار میترا یونسی در نگارخانه پردیسان فردوس برگزار می‌شود.

«نقطه زرین» نمایشگاه نقاشیخط در نگارخانه پردیسان فردوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایشگاه نقاشی‌خط از مجموعه آثار هنرمند خوشنویس، میترا یونسی، پنج‌شنبه هفتم دی‌ماه، در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس افتتاح می‌شود.

نمایشگاه «نقطه زرین» با هدف ترویج فرهنگ و هنر و آشنایی علاقه‌مندان با هنر نقاشی‌خط سبک برجسته برگزار می‌شود و در آن، ۳۰ تابلو از آثار این هنرمند خوشنویس، ارائه خواهد شد.

میترا یونسی، دارای مدرک کارشناسی هنر و دانش‌آموخته‌ی سطح فوق ممتاز انجمن خوشنویسان ایران است. این هنرمند خوشنویس تهرانی، با ۲۷ سال سابقه‌ی تدریس هنر، از سال ۱۳۸۵ به عنوان مدرس انجمن خوشنویسان ری، به تدریس خوشنویسی مشغول بوده است. یونسی به طور تخصصی از سال ۱۳۹۹ به هنر نقاشی‌خط پرداخته و تا کنون آثار وی در چندین نمایشگاه گروهی شرکت داده شده است.

نمایشگاه انفرادی میترا یونسی تا چهاردهم دی به جز روز جمعه، از ساعت ۱۰ تا ۱۸، در نگارخانه پردیسان، میزبان هنرمندان و دوست‌داران هنر است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه پردیسان در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۰۰۳۰۳ تماس بگیرند.

نظر شما