يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۳۶۸۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
آیین افتتاح کانون هنری «دل‌آواز» روز جمعه ۸ دی‌ماه در تالار ابوعلی سینای فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود.
کانون هنری «دل‌آواز» افتتاح می شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کانون هنری «دل‌آواز» روز جمعه ۸ دی‌ماه ساعت ۱۲ با حضور علاقه‌مندان عرصه فرهنگ و هنر در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن‌سینا فعالیت خود را آغاز می‌کند.
این مراسم با اجرای بخش‌های مختلف هنری و ادبی شامل موسیقی اصیل ایرانی توسط گروه آوای گلها، موسیقی اصیل ایرانی توسط گروه غزل، موسیقی محلی تکنوازی و شرح ابیاتی از بزرگان ادب پارسی مولانا، حافظ و شعرخوانی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. مجید مهدوی، احمد روزبهانی "مترجم توانمند زبان روسی، ادیب و مفسر اشعار" و بهمن فردوسی "آهنگساز، نوازنده ویلن و مولف کتاب‌های نوای بهمن، آوای سرور، سیزده قطعه پیش درآمد، آوای سرورِ ۲ از جمله میهمانان این مراسم هستند.
کانون «دل‌آواز» با هدف اجرای برنامه در عرصه موسیقی و ادبیات تشکیل شده و جلسات نشست این کانون ماهانه با حضور اعضای کانون و علاقه‌مندان برگزار می‌شود. از برنامه‌های این کانون می‌توان به اجرای موسیقی و جلسات شعرخوانی، نقد، بررسی و تفسیر اشعار شاعران کهن اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در مراسم می‌توانند به فرهنگسرای ابن‌سینا در شهرک غرب، خیابان ایران زمین شمالی، جنب شهرکتاب ابن‌سینا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶  تماس بگیرند.

نظر شما