يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۳۸۷۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: باغ کتاب امکان متنوعی دارد و برای هر سن و سلیقه‌ای مناسب است.
ملکی: باغ کتاب برای هر سلیقه‌ای مناسب استبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در جریان بازدید از مجموعه باغ کتاب تهران گفت: شهر ما به مجموعه‌های فرهنگی نظیر باغ کتاب نیاز دارد. بسیاری تصور می‌کنند که فرهنگ‌سازی تنها از طریق سینما و تئاتر امکان‌پذیر است؛ در حالی که کتاب‌ها نیز یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین عناصر فرهنگ‌سازی هستند که متأسفانه اغلب نادیده گرفته می‌شوند.
ملکی ادامه داد: با حضور در باغ کتاب تحت تأثیر محیط و امکانات آن قرار گرفتم. باغ کتاب با تنوع امکانات برای هر سن و سلیقه‌ای، واقعاً برازنده‌ی نام خود است. باغ کتاب در کنار سایر مجموعه‌های تفریحی و فرهنگی اراضی عباس آباد، فضایی برای گردشگری داخل شهر را فراهم کرده‌اند و با وجود این مجموعه‌ها نیازی برای تفریح با صرف زمان طولانی به خارج از تهران سفر کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: باغ کتاب امکان متنوعی دارد؛ از فروشگاه‌های کتاب تا پردیس‌های سینمایی، سالن‌های نمایش و کافه و رستوران‌ها، همه در این مجموعه موجود است. باغ کتاب این ظرفیت را دارد که میزبان کنسرت‌ها، لوکیشن‌ فیلم‌های سینمایی و نمایش‌ها باشد. مثلاً جشنواره‌هایی همچون جشنواره فجر می‌تواند در باغ کتاب برگزار شود.
وی در پایان گفت: شخصاً از این مجموعه بسیار لذت بردم و پیشنهاد می‌کنم که دیگران نیز از دست ندهند و از آن استفاده کنند. توصیه می‌کنم حتماً کودکان را به بخش کتاب ببرید تا از تجربه‌ی بازدید از این مجموعه لذت ببرند. 

نظر شما