سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۳۹۰۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
همزمان با افزایش سانس‌های سینما پردیس تئاتر تهران فیلم سینمایی «سال گربه» به سانس‌های این سینما اضافه شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سینما پردیس تئاتر تهران در حال حاضر با نمایش ۳ فیلم بزرگسال و یک فیلم سینمایی کودک و نوجوان میزبان علاقمندان به سینماست. 

چهار فیلم؛ «سال گربه» «آسمان غرب»، «تمساح خونی» و «ایلیا جستجوی قهرمان» در حال اکران در سینما پردیس تئاتر است. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت پردیس تئاتر تهران به نشانی https://pardistheater.ir/  یا سایت سینما تیکت مراجعه کنند. 

فیلم سینمایی: سال گربه
سانس: ساعت ۲۲
سینمایی سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی است. بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، نوشین تبریزی و رضا رشیدپور بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی: «آسمان غرب»
سانس‌ها : ساعت ۱۸ 
درباره فیلم:  اکشن جنگی ، «آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد است. این‌فیلم با نگاهی متفاوت، رشادت، غیرت و میهن‌دوستی خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی و دیگر هم‌رزمانش را در روزهای آغازین جنگ به تصویر می‌کشد.

فیلم سینمایی: «تمساح خونی» 
سانس‌ها ساعت ۱۶ و ۲۰ 
درباره فیلم:  اکشن- کمدی، تمساح خونی نخستین ساخته‌ جواد عزتی به‌عنوان کارگردان و به تهیه‌کنندگی کامران حجازی است که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت. در خلاصه داستان این فیلم آمده است : من یه تمساحم، یه تمساح خونی‌! یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست‌ دادن نداره... ولی باز دلش ریسک‌های بزرگ می‌خواد!

فیلم سینمایی کودک و نوجوان:  «ایلیا»، جستجوی قهرمان 
سانس: ساعت ۱۴
درباره فیل:  فیلم ایلیا جستجوی قهرمان به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی سیدعلی موسوی‌نژاد است که ژانری کودک-نوجوان دارد. در این فیلم شخصیت آرش یکی از چهار گیمر برتر جهان است که وارد یک بازی آنلاین عجیب شده است. خانواده‌‌ آرش تلاش می‌کنند او را از خطرات این بازی حفظ کنند ولی توطئه بزرگتری در پیش است...




نظر شما