سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۳۹۱۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
گروه نمایش فرهنگسرای خاوران برگزار می‌کند
نمايش شاد و موزيكال «مبارک کجاست؟!» ويژه كودکان و نوجوانان به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری در فرهنگسرای خاوران به روی صحنه می‌رود.
«مبارک کجاست ؟» به روی صحنه می‌رودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایش شاد و موزيكال  «مبارک کجاست؟» سعی دارد کودکان را با مفهوم کمک کردن به دیگران و چگونه شاد زندگی کردن آشنا کند. 

این داستان روایت پسرک ساده‌دلی است که به دنبال مبارک می‌گردد تا شادی را برای مردم شهرش به ارمغان بیاورد؛ او برای تحقق رویایش با مسائل و مشکلاتی رو به رو می‌شود.

کارگردان این نمایش محمود تیموری، بازیگر تلویزیون و نویسنده و کارگردان متولد ۱۳۵۰ است. تیموری دارای مدرک کارشناسی روان‌شناسی بالینی و گواهینامه بازیگری از مدرسه صدا و سیما است. او دغدغه اصلی خود را مسائل کودکان و نوجوانان می‌داند و به دلیل آشنایی با حوزه روان‌شناسی کودک همواره سعی داشته است مفاهیم اساسی همچون ترس اعتماد به نفس را در قالب نمایش‌های فانتزی و شاد مطرح کند.
نمایش «مبارک کجاست؟» از ۲۸ فروردین صبح‌ها ويژه مدارس شهر تهران و روزهای جمعه ساعت ۱۸ ویژه خانواده‌ها در سالن فرهنگ اجرا می‌شود. 
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: ندا حاج بابایی، پرویز ‌حاجی‌زاده، احمد آکشته (بازیگر)، پروانه نوایی (برنامه ریز و دستیار کارگردان)، امیر توکلی (آهنگساز)  
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با فرهنگسرای خاوران به شماره‌ ۳۳۷۱۷۰۳۳ تماس بگیرند.

نظر شما