يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۳۴۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۶
در اطلاعيه جامعه مدرسين حوزه علميه قم در پي اهانت به قرآن کريم تاکيد شد که دخالت مستقيم عناصر صهيونيستي در اين پروژه مشهود است.

در بيانيه جامعه مدرسين حوزه علميه قم آمده است: حادثه دردناک سوزاندن قرآن کريم خشم مسلمانان جهان را برانگيخت و دلهاي آنان را داغدار کرد، قرآن عزيزي که هديه پروردگار جهان به همه انسانها و کتاب هدايت و رستگاري است و همه مسلمانان از هر فرقه و مذهب و گروهي به آن عشق مي ورزند.

 

دولت مردان، علماء، فرهيختگان و آزادانديشان جهان شاهدند در کشوري که دولت مردانش خود را منادي به اصطلاح آزادي مي دانند و به بهانه ايجاد آزادي به نقاط مختلف دنيا لشگرکشي مي نمايند حقوق مسلمانان رعايت نمي شود و اعتقادات آنان به سخره گرفته مي شود و عواطف آنان جريحه دار مي گردد.

 

انجام اين واقعه در روز يازده سپتامبر ابزار ديگري است براي استکبار تا ضمن ايجاد اختلاف ميان اديان الهي با دست مايه قرار دادن آن تحت عنوان مبارزه با تروريسم نيروهاي آمريکايي و هم پيمانانشان به کشتار مسلمانان و غارت منابع کشورهاي مسلمان ادامه دهند. واقعه اي که پس از گذشت نه سال نه تنها دست داشتن مسلمانان در انجام آن به اثبات نرسيده است بلکه ادله و شواهد فراوان و انکارناپذيري دال بر دخالت مستقيم عناصر صهيونيستي و وابسته به رژيم اشغالگر قدس و هماهنگ با نيروهاي امنيتي و سرويس هاي اطلاعاتي آمريکا وجود دارد.

 

جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن پاسداشت مقام همه پيامبران الهي و احترام به پيروان کليه اديان آسماني و مقدسات آنان اهانت به قرآن کريم را قاطعانه محکوم مي نمايد.

.

.

خبرهاي بيشتر در خبرخوان شهر

نظر شما