يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۷۶۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۱
به همت مديريت فرهنگي هنري منطقه 5:
کتاب «بچه‌ها ميدانيد؟» که شامل 12 تصوير ساده و جذاب براي رنگ آميزي کودکان با موضوع موفقيت‌هاي ايران در عرصه‌هاي بين‌المللي است به نسخه ششم رسيد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 5 و فرهنگسراي فردوس ، اين مجموعه از کتاب‌هاي رنگ‌آميزي براي کودکان که در هر صفحه يک تصوير مربوط به موفقيت‌هاي ايران در عرصه‌هاي داخلي، بين‌المللي و حتي صدور محصولات به خارج از کشور را به نمايش گذاشته، به همت مديريت فرهنگي هنري منطقه 5 تهيه شده و براي گروه سني 2تا 6سال منتشر شده است.


اين کتاب با طراحي سيد حسن حسيني زاده و با تحقيق و تدوين مسلم مهدي زاده آماده شده است. نسخه ششم اين کتاب ها با هدف ايجاد خودباوري و انتقال اميد و افتخار به آينده سازان و ايجاد تقويت اعتماد به نفس ملي و روح اميد به آينده تهيه شده اند. معرفي ظرفيت ها و توانمنديها و توفيقات سه دهه گذشته ايران بزرگ در اين شش شماره کتاب در نظر گرفته شده تا کودکان و نوجوانان آشنايي بيشتري با دستاوردهاي علمي و فرهنگي پيدا کنند.


در نسخه ششم اين کتاب موضوعاتي همچون کسب رتبه اول ايران در صادرات انار، توليد داروي گياهي ضد ايدز، فناوري نانو، دوغاب سيمان سبک فوق سنگين، تنها تهيه کننده نقشه يک هزارم خاورميانه، توليدکننده محصولات چوبي خاورميانه ، پنج کشور اول جهان در سدسازي ،کسب مقام اول واليبال نوجوانان و چهارمين کشور صادرکننده نفت ديده مي شود.


کتابفروشي ها و مراکز فرهنگي هنري ويژه کودکان مي توانند از طريق فرهنگسراي فردوس واقع در ميدان صادقيه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات نيز اين کتاب را تهيه کنند.

نظر شما