يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۰۴۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۵
معاون فني و عمران شهرداري منطقه 11 ، اعلام کرد: در بوستان دانشجو فعاليت­هاي متعددي از جمله مرمت کف پوش ، محوطه سازي زمين بازي ، لکه گيري و مرمت آب نما با استفاده از مواد نانو در دست اقدام بوده و يا انجام شده است.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 11 ، شاه حسيني افزود: پياده راه سازي در محدوده­ي مرکزي پايتخت در دستور کار اين منطقه است و به اين منظور نسبت به 7/5 کيلومتر پياده روسازي در خيابان­هاي شبير ، هلال احمر ، نوفل لوشاتو و اسکندري اقدام شده است .

وي اظهار کرد: به منظور حل مشکل فشار آب، بوستان ­هاي اوستا و اميريه به صورت کامل به سيستم آبرساني مکانيزه تجهيز شده اند و بوستان افق نيز به زودي به صورت کامل به اين سيستم مجهز ميشود که به اين ترتيب مشکل فشار آب در اين بوستان نيز برطرف مي­شود .

شاه حسيني تصريح کرد: اولين سوله بازيافت محدوده مرکزي تهران با مساحت دو هزار متر مربع تا پايان اسفند مورد بهره برداري قرار گرفت و با افتتاح اين مخزن تفکيک و بازيافت بخشي از پسماند خشک در اين منطقه امکان پذير مي­شود .

معاون فني و عمران منطقه 11 ، در پايان خاطر نشان کرد: از ابتداي امسال نسبت به اجراي کانيو­هاي پيش ساخته در معابر شمالي – جنوبي اين منطقه که از شيب مناسبي برخورداراند شده است.

نظر شما