سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۳
کد خبر: ۷۹۷۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
در آخرین روز سومین جشنواره تئاتر شهر هفت نمایش در بخش‌های صحنه‌ای، باران، خیابانی و نمایشنامه‌خوانی در سه سالن و سه فرهنگسرا اجرا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فردا در بخش رقابتی نمایش‌های دینی یا همان باران نمایش «رستاخیز ملائک» به نویسندگی و کارگردانی بهرام ریحانی در دو نوبت 18 و 20 در تالار مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود و در همین بخش «آن کس که نیامده می‌داند» به نویسندگی زهره غلامی و کارگردانی ملیکا رضی در دو نوبت 17 و 19 در تالار ماه اجرا می‌شود.
 
«خواب‌آلودگی» به نویسندگی و کارگردانی احسان بیات‌فر دیگر نمایش دینی حاضر در بخش باران است که ساعت‌های 17 و 19 در سالن اصلی تالار محراب اجرا خواهد شد. سالن تجربه فرهنگسرای ارسباران هم ساعت 19 فردا پنجشنبه 17 مهرماه میزبان نمایش «مسواک‌مندان» به نویسندگی و کارگردانی سیدرضا خاتمی در بخش مسابقه صحنه‌ای است.
 
نمایش خیابانی «میر نوروزی» به نویسندگی فاطمه عرب‌کرمانی و کارگردانی محمود اکبرشاهی ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای شفق اجرا می‌شود و فرهنگسرای سرو هم در آخرین روز جشنواره تئاتر شهر ساعت 17 تا 19 میزبان دو اجرای نمایشنامه‌خوانی خواهد بود؛ «مسیر زندگی» فرهاد سلیمی و «آغوش خاکستر» مژگان رایگان و شاهد پیوند.
 
سومین جشنواره تئاتر شهر به دبیری شهرام کرمی 11 مهر آغاز به کار کرد و روز جمعه 18 مهر با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان در فرهنگسرای اندیشه به پایان می‌رسد.

مطالب مرتبط
نظر شما