يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۸
کد خبر: ۸۰۲۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
«نشست هنرمندان موسیقی» درآخرین ماه فصل پاییز با حضور هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی شنبه 15 آذر ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نشست آقایان عباس خوشدل، ارفع اطرایی، حسن ناهید، داریوش پیرنیاکان با موضوع (هنر موسیقی)، انسیه زیدی تبریزی و فرمان مرادی به ترتیب درباره (بهداشت نوازنده) و (هنرساخت ساز) سخنرانی می‌کنند.
 
آوازخوانی بهرام گودرزی و علی خدایی به یاد بهمن بوستان و علیرضا خورشید فر، اجرای موسیقی، دکلمه و شعرخوانی مذهبی، معرفی آلبوم ها و تازه های نشر موسیقی از دیگر برنامه های این نشست است.
 
نادرگلچین خواننده آواز در سالروز تولدش میهمان ویژه این نشست است. وی تاکنون با ارکسترهای فرامرز پایور، عباس خوشدل، عبدالکریم مهرافشان، عمادرام و مصطفی کمال پورتراب همکاری داشته و اجرای 300 آواز و آهنگ را در کارنامه هنری خود دارد. آهنگ «نوبهار» اثر مهدی خالدی به رهبری فرهاد فخرالدین از اجراهای پرطرفدار این هنرمند است.
 
«نشست ماهانه موسیقی» شنبه های سوم هر ماه با حضور هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی برای عموم در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. 
 
برای حضور در این نشست به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 20-22872818 تماس بگیرید.
نظر شما