چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۰
کد خبر: ۸۵۹۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
رییس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران درباره طرح هم عهدی با شهدا گفت: این طرح اولین قدم‌های خود را پشت سر می‌گذارد و باید با مشورت افراد متخصص تکمیل شود.
طرح هم عهدی با شهدا باید تکمیل شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عبدالحسین مختاباد که هفتم مهرماه در طرح هم عهدی با شهدا شرکت کرده بود پس از گذشت پنج ماه درباره این اتفاق گفت: طرح هم‌عهدی با شهدا از ایده خوبی برخوردار است اما به این دلیل که زیر ساخت‌های لازم برای سامان‌بخشی به کسانی که با شهدا هم پیمان شده‌اند وجود ندارد؛ طرح کامل نیست.

وی با تاکید بر لزوم استمرار و تقویت طرح هم‌عهدی با شهدا افزود: بهتر بود که طرح از ابتدا در کمیسیون فرهنگی شورای شهر مطرح و بعد اجرایی می‌شد؛ اکنون شورای شهر تهران آماده هرگونه کمک به این طرح است؛ همچنین با توجه به ادامه‌دار بودن این طرح امیدوارم روند برگزاری این کار به کمیسیون فرهنگی ارائه شود و اشکالات آن در آینده برطرف شود.

رییس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: این طرح اولین قدم‌های خود را پشت سر می‌گذارد و باید با مشورت افراد متخصص تکمیل شود.

مختاباد در پایان سخنان خود با اشاره به کاشت نهال به یاد شهدا گفت: این طرح از گذشته به طور پراکنده اجرایی شده است. اتفاق خوش‌آیندی است و امیدوارم به شکل جدی در تمامی مناطق پایتخت دنبال شود.
مطالب مرتبط
نظر شما