پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۳
کد خبر: ۸۵۹۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
در ادامه فاز دوم طرح هم عهدی با شهدا برگزار می‌شود
طرح نهال هم عهدی شهروندان تهرانی، ویژه کاشت نهال ۲۳ هزار شهید شهر تهران، به مناسبت روز درختکاری صبح یکشنبه ۱۶ اسفند در فضای سبز دانشگاه امام حسین (ع) آغاز می‌شود.
آغاز طرح کاشت نهال هم عهدی از دانشگاه امام حسین(ع)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طرح «نهال هم عهدی شهروندان تهرانی» ویژه کاشت نهال به یاد ۲۳ هزار شهید شهر تهران به همت سازمان فرهنگی هنری و با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در ۵ نقطه شهر تهران از صبح یکشنبه با کاشت نهال در محوطه باز دانشگاه امام حسین (ع) آغاز می‌شود. 
 
این برنامه در ادامه طرح هم عهدی با شهدا است که به منظور تجدید میثاق شهروندان تهرانی با شهدای ۸ سال دفاع مقدس، از تابستان سال ۹۴ به همت سازمان فرهنگی هنری در برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا شد. در اجرای فاز دوم این طرح، ویژه برنامه «نهال هم عهدی شهروندان تهرانی» ویژه کاشت نهال‌هایی به یاد این شهیدان، همزمان با هفته منابع طبیعی در بوستان‌های جنگلی منتخب تهران با حضور مدیران سازمان فرهنگی هنری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران، مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، چهره‌های فرهنگی و هنری پایتخت و خانواده‌های هم عهدان با شهدا اجرا خواهد شد. 
 
این طرح ساعت ۱۰:۳۰ صبح یکشنبه ۱۶ اسفند در فضای سبز دانشگاه امام حسین (ع) آغاز می‌شود. در ادامه صبح دوشنبه ۱۷ اسفند در بوستان آزادگان منطقه ۱۵، صبح سه‌شنبه ۱۸ اسفند در بوستان ولایت منطقه ۱۹ و صبح چهارشنبه ۱۹ اسفند در بوستان ایثار منطقه ۲۲ اجرا می‌شود. همچنین در پایان فاز دوم طرح هم عهدی، گردهمایی بزرگ هم عهدان عصر پنج شنبه ۲۰ اسفند در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار خواهد شد. 
 
همچنین کانال تلگرامی هم عهدان به آدرس haamahdi@ با انتشار وصایای شهدای هشت سال دفاع مقدس افتتاح شده و به منظور آشنایی عموم مردم با شهدا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
مطالب مرتبط
نظر شما