سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۷
کد خبر: ۸۵۹۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ با نگاهی گذرا به فعالیت‌های انجام گرفته در سال ۹۴ گفت: با حضور محمود صلاحی، سازمان چشم‌انداز مطلوبتری داشته و عملکرد مناسبتری را پشت سر گذاشته است.
ارتقای جایگاه فرهنگسرای خاوران در سال ۹۵رضا دوستعلی رییس فرهنگسرای خاوران در گفت‌و‌گو با رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: از مجموعه طرح‌های فراگیر موفق و جریان‌ساز سازمان می‌توان به طرح هم عهدی با شهدا، ضیافت ستارگان و جشنواره موسیقی پیامبر مهربانی اشاره کرد. این برنامه‌ها هر کدام به نوبه خود خلاقیت، تازگی، فراگیری و مشارکت مردم را به همراه داشته است. 
 
وی افزود: برنامه‌ای مانند هم عهدی با شهدا را به این دلیل از برنامه‌های موفق می‌دانم زیرا هم مردم از آن استقبال کرده‌اند و هم ارتباطی تازه و خلاقانه میان مردم و جوانان با شهدا برقرار شد. 

رضا دوستعلی با اشاره به‌اینکه تنها ۹ ماه است در فرهنگسرای خاوران مشغول فعالیت است، بیان کرد: در این مدت تمام هدف ما بر آن بوده است تا متناسب با نیاز مردم منطقه برنامه اجرا کنیم. 

وی افزود: من برنامه‌ای را موفق می‌دانم که شرکت‌کنندگان از آن برنامه رضایت کامل داشته باشند حتی اگر تعداد افراد آن کم باشد. با این اوصاف از نگاه من دو برنامه؛ مسابقات قرآنی محلات منطقه ۱۵ «سراج» و جشنواره رباتیک و خلاقیت «آرنا» از موفق‌ترین برنامه‌هایی بود که در سال ۹۴ در منطقه ۱۵ برگزار شد. 
 
دوستعلی درباره جشنواره رباتیک و خلاقیت «آرنا» گفت: آنچه که برای ما اهمیت دارد ایجاد خلاقیت در شهروندان است که باید این موضوع فرهنگسازی شود. شهروندان باید از نبوغ و خلاقیت ویژه‌ای برای بهره‌برداری از فضای شهری برخوردار باشند. 

رضا دوستعلی که پیش از این رییس فرهنگسرای اخلاق بوده است با مروری سریع از چند برنامه به عنوان موفق‌ترین برنامه‌های برگزار شده در این فرهنگسرا در زمان فعالیت خود نام برد؛ مسابقه قرآنی رازهای آسمانی (ویژه کارکنان شهرداری تهران)، جشنواره بچه‌های محراب، تولید و توزیع «کتاب من» با موضوع و عنوان «خط سفید»، طرح آموزش روخوانی قرآن باعنوان «نسیم رحمت». 

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ با نگاهی گذرا به فعالیت‌های انجام گرفته در سازمان گفت: حضور محمود صلاحی به عنوان رییس سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۴، برکات متعددی برای سازمان به همراه داشته است؛ آرامش خاطر مدیران و کارکنان، تاکید بر برنامه‌ریزی و هدفمند بودن مناسبت‌ها، ایجاد شور و هیجان منطقی در صف و ستاد سازمان و... که به صورت کلی در مقایسه با سنوات گذشته در سال ۹۴ سازمان چشم‌انداز مطلوبتری داشته و عملکرد مناسبتری را پشت سر گذاشته است. 
 
رییس فرهنگسرای خاوران در پایان صحبت‌های خود درباره اهداف و برنامه‌های سال آینده گفت: ارتقای جایگاه و شأن محتوایی و عملیاتی فرهنگسرای خاوران در سازمان فرهنگی هنری، اجرای برنامه‌های میدانی پر شور و نشاط به‌خصوص در ۶ ماهه اول سال، طراحی و اجرای برنامه‌های شاخص و جریان ساز در شهر تهران از جمله اهدافی است که می‌خواهیم در سال آینده بر تن آن‌ها جامه عمل بپوشانیم.
مطالب مرتبط
نظر شما