سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۸۶۰۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
صبح امروز با حضور مدیران فرهنگی هنری مناطق ۱۱، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ و سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طرح نهال هم عهدی در بوستان ولایت اجرا شد.
طرح نهال عم عهدی در بوستان ولایت اجرا شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در آیین کاشت نهال به یاد شهدا با عنوان طرح نهال هم عهدی شهروندان تهرانی، صبح امروز ده‌ها نهال به یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس در بوستان ولایت کاشته شد. 
 
در ابتدای این مراسم، سعید رنجبریان رئیس فرهنگسرای مهر با اشاره به ایستگاه‌های فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان گفت: تلاش کردیم در این برنامه، به منظور آشنایی نسل جدید، فضا را برای کودکان آماده کنیم تا بتوانند از ایستگاه‌های بازی و سرگرمی استفاده کنند. 

حجت الاسلام حسن ناصری‌پور سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز با تسلیت ایام فاطمیه گفت: در سال ۹۴ تمام تلاش سازمان فرهنگی هنری در حوزه دفاع مقدس و شهدا بود و امیدواریم بتوانیم این طرح‌ها را در سال آینده به شکل گسترده‌تر ادامه بدهیم. 

وی افزود: سال آینده برنامه‌ها به سمت بهبود فرهنگ شهروندی و ارتقای سبک زندگی است که در این حوزه برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است.
 
در ادامه برنامه گروه تواشیح ولایت دو قطعه اجرا کرد و در پایان مراسم، با حضور جمعی از مدیران فرهنگی هنری مناطق تهران آیین کاشت نهال هم عهدی به یاد شهدای دفاع مقدس برگزار شد.
مطالب مرتبط
نظر شما