جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۳
کد خبر: ۹۱۹۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
رییس فرهنگسرای ولا در ارزیابی برنامه‌های فرهنگی سال گفت
رییس فرهنگسرای ولا «خورشید ری» را موفق‌ترین برنامه این فرهنگسرا در سال ۹۵ دانست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدجواد حیدری‌پور، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۰ و رییس فرهنگسرای ولا درباره شاخص‌ترین برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۵ گفت: به نظر من بهترین و موفق‌ترین برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۵ جشنواره فرهنگ و هنر تهران بود که اردیبهشت ماه در پردیس ملت برگزار شد. 

وی افزود: این برنامه نوعی ادای احترام به تجربه بیست ساله سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و کارکنان آن بود. ایجاد فرصت برای معرفی ظرفیت‌های سازمانی و هم‌افزایی و هم‌دلی بیشتر بین همه همکاران ستاد و صف از دستاوردهای نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران بود. 

حیدری‌پور همچنین بهترین برنامه فرهنگسرای ولا در سال ۹۵ را «خورشید ری» دانست و عنوان کرد: شاخص‌ترین برنامه منطقه ۲۰ در سال جاری ویژه‌برنامه جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با عنوان «خورشید ری» بود که از نقاط قوت آن می‌توان به استفاده از ظرفیت معنوی روز میلاد با حضور رییس محترم سازمان و مدیران و معاونان و افزایش سطح تعاملات فرهنگی منطقه و سازمان فرهنگی هنری با اماکن مذهبی اثرگذار شهر تهران اشاره کرد. 
 
وی در پایان گفت: در این برنامه از ظرفیت هنری برای اشاعه شعائر دینی به خوبی استفاده شد و استاد امیرخانی، خوشنویس پیشکسوت نامه امام رضا (ع) به حضرت عبدالعظیم (ع) را کتابت کردند و آن را به آستان مقدس حرم تقدیم کردند. امیدوارم در سال جدید بتوانیم با تکیه بر ظرفیت‌های بالای مراکز سازمان فرهنگی هنری فعالیت‌های موثرتری داشته باشیم. 
مطالب مرتبط
نظر شما