پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
فرهنگسرای اندیشه در جدیدترین قسمت از ویژه برنامه «رستاخیز واژه‌ها» خدمات متقابل معماری و هویت اسلامی را بررسی خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پنجمین جلسه از ویژه برنامه «رستاخیز واژه‌‌ها» با موضوع بررسی خدمات متقابل معماری با فرهنگ و هویت اسلامی برگزار می‌شود.
رستاخیز واژه‌ها ویژه برنامه‌ای به همت فرهنگسرای اندیشه است که با بررسی کارنامه 4 دهه هنر انقلاب اسلامی تلاش کرده است تا خدمات متقابل هنر و انقلاب اسلامی را مورد واکاوی قرار داده و چشم‌انداز روشن آینده را به تصویر بکشد.
از جمله محورهای مهمی که تاکنون در رستاخیز واژه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است می‌توان به بررسی اثر شعر و انقلاب اسلامی، خدمات متقابل ادبیات و انقلاب اسلامی، خوشنویسی و هویت اسلامی و ... اشاره کرد. در جدیدترین قسمت از این برنامه، خدمات متقابل هنر معماری با فرهنگ اسلامی از منظر کارشناسان بررسی می‌شود.
در این برنامه که به صورت ویدئویی در فضای مجازی نیز منتشر خواهد شد، مهدی حمزه‌نژاد، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و سیدرضا شهرستانی، پژوهشگر حوزه معماری حضور داشته و ابعاد مختلف این موضوع را نقد و بررسی خواهند کرد.
پنجمین قسمت از رستاخیز واژه‌ها دوشنبه 27 بهمن ماه از ساعت 17 در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط
نظر شما