پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۱۹۹۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
ویدیوکلیپ «سلامت فکر» شامل بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی از سری تولیدات ویدیویی «نشان» توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
گزیده بیانات رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «سلامت فکر» عنوان شصت و چهارمین ویدیو کلیپ از مجموعه ویدیویی «نشان» است که همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی توسط این فرهنگ‌سرا تولید و منتشر شده است.

تأثیر عمیق کتاب در گسترش فرهنگ جامعه و سرعت بخشیدن به پیشرفت روزافزون آن، انکارناپذیر است و نمی‌توان توسعه و رشد همه جانبه جامعه را بدون در نظر گرفتن مطالعه و کتاب مورد بحث و نظر قرار داد. از این جهت، کتاب و کتاب خوانی از مقوله های قابل توجه فرهنگی است که ترویج آن در جامعه ضروری به نظر می‌رسد. پیرایش فرهنگ از زاویه‌های زیان‌آور و آرایش آن با پاکی و خلوص و گسترش آن در همه سطوح و برای تمام قشرهای جامعه، به تلاش و هم بستگی همگانی نیازمند است که کتاب می تواند در این عرصه و میدان، به خوبی به کار گرفته شود و کارایی خود را به نیکی ظاهر سازد.
مطالعه و خواندن فعالیت با ارزشی است که موجب پیشرفت جامعه در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری، اقتصادی و اجتماعی می‌شود، اما بسیاری از افراد این مهم را نادیده گرفته و وقت خود را صرف کتابخوانی و ارتقای خود و جامعه نمی‌کنند. در این شماره از مجموعه ویدیویی نشان به بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص کتاب و ضرورت مطالعه به عنوان مسئله حیاتی جامعه که باید از سنین پایین در کودکان نهادینه شود، پرداخته شده است.
مجموعه تولیدات ویدیویی "نشان" به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.
علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در آپارات به آدرس   Farhangsara_ebne_sinaمراجعه کنند.


مطالب مرتبط
نظر شما