شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۶
کد خبر: ۷۹۷۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
سومين جشنواره تئاتر شهر در پنجمين روز برگزاري با 17 اجراي صحنه‌اي، خياباني و نمايشنامه‌خواني در در 11 فرهنگسرا و سالن حرفه ای ادامه مي‌يابد.
به گزارش رسانه خبري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، در بخش باران جشنواره، روز سه شنبه 15 مهر، نمايش «برزیلیا» به كارگرداني پوریا عبدی بر اساس نمايشنامه‌اي از باقر سروش در سالن ماه حوزه هنري در ساعت 17 و 19، نمايش «خاموشی» به نویسندگی و كارگرداني محمدرضا مختاری آزاد فرد در سالن اصلي تالار محراب در ساعت‌هاي 17 و 19 و نمایش «حامیان کجایید؟» به نویسندگی و كارگرداني هما جدیکار ساعت 17 در سالن استاد سمندریان دانشکده هنرهای زبیا دانشگاه تهران روي صحنه مي‌رود. 

در بخش صحنه ای سومين جشنواره تئاتر شهر هم نمایش «بی نشون» به نویسندگی و کارگردانی کیمیا کاظمی ساعت 16 و 18 در سالن كوچك محراب، نمایش «تداعی اطمینان» به نویسندگی سروناز زمانی و کارگردانی ساناز زمانی ساعت 19 در سالن تجربه فرهنگسرای ارسباران اجرا می شود.

نمايش «عصاره مهربانی» به كارگرداني احمد مسایل و سعید رفیعی و بر اساس نمايشنامه‌اي از سعید رفیعی در ساعت‌هاي 17:30 و 19:30 در بخش كودك و نوجوان در فرهنگسراي انديشه اجرا مي‌شود و خانه فرهنگ فدك ساعت‌هاي 16 و 18 در همين بخش ميزبان «خاله سوسکه » به نويسندگي حسین باغبان و كارگرداني زهره پرتوی است. «قایق کاغذی » زهرا مریدی هم بر اساس نمايشنامه‌اي از سجاد بهره مند ساعت 16 و 18:30 در سالن فرهنگ فرهنگسراي خاوران دو اجرا براي علاقه‌مندان خواهد داشت. 

در بخش خیابانی جشنواره تئاتر شهر هم از ساعت 16 تا 18 نمايش های «میوه های نارس»،«تا باد چنين بادا» رستار رضوي، «میرنوروزی» به نویسندگی فاطمه عرب کرمانی و کارگردانی محمود اکبرشاهی و «کشف جدید» مسعود محرابی در فرهنگسراهای اندیشه، سرو و شفق اجرا مي‌شود.

«شاید غروب آغاز ماندن باشد» به قلم و کارگردانی زری اماد و «مانتو کرم بلند» مجتبی بتوندی هم نام دو نمایشنامه ای است که در بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی جشنواره تئاتر شهر در نوبت ساعت 17 و 19 در فرهنگسرای سرو خوانده می شود.

سومین جشنواره تئاتر شهر در هفت بخش باران، صحنه‌ای، کودک و نوجوان، خیابانی، نمایشنامه‌خوانی، عکس، پوستر و کارگاه‌های آموزشی از 11 مهر در 11 فرهنگسرا و سالن حرفه ای تئاتر آغاز شده و تا 18 مهر ادامه دارد.

مطالب مرتبط
نظر شما