چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۴
کد خبر: ۸۲۴۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
نخستین نشست رسانه‌ای رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران - ۱
نخستین نشست رسانه‌ای محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف دقایقی پیش در فرهنگسرای ارسباران آغاز شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین نشست رسانه ای رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بعد از ۱۳۰ روز حضور در رأس این سازمان، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز ۲۵ مرداد ماه با حضور اصحاب رسانه در آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

محمود صلاحی در ابتدای نشست با تبریک روز خبرنگار گفت: شاخصه این روز، هفدهم مرداد است. اما از آنجا که امروز سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است جا دارد یادی کنیم از خبرنگاران زیادی که همراه آزادگان به کشور بازگشتند. خبرنگارانی که در خط مقدم جبهه‌ها شبانه‌روزی تلاش کردند و تصاویر هشت سال دفاع مقدس را ثبت و ضبط کردند. باید یاد و خاطره این عزیزان را هم گرامی بداریم.
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به تراکم برنامه‌های مختلف به مناسبت روز خبرنگار در هفته گذشته یادآور شد: پیشنهاد کردند به جای هفدهم مرداد، امروز نشست خبری و مراسم روز خبرنگار برگزار شود، من هم استقبال کردم. به نظرم سازمان‌ها و نهادهای مختلف بهتر است در روزهای مختلف برنامه‌های روز خبرنگار را برگزار کنند تا با هم تداخل نداشته باشند.
 
صلاحی با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: امروز در دهه کرامت هم قرار داریم، که با میلاد حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود و با میلاد با سعادت امام هشتم، حضرت امام رضا(ع) به پایان می رسد. این دهه را هم تبریک عرض می‌کنم.
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ادامه گفت: خبرنگاری شغلی دشوار، مهم و تاثیرگذار است. هر روز شاهد حضور خبرنگاران در دل تمام اتفاقات همه دنیا هستیم و خبرنگاران هستند که اتفاقات را ثبت و ضبط می کنند.
  
صلاحی در ادامه نخستین نشست خبری خود، پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران بود. امیر عبدالحسینی معاون هنری، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی و مهدی محمدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان هم در نشست حضور داشتند.
مطالب مرتبط
نظر شما