چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۳
کد خبر: ۸۲۴۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
نخستین نشست رسانه‌ای رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران - ۴
محمود صلاحی از برگزاری هفته فرهنگی تهران با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نشست خبری که امروز ۲۶ مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد درباره برگزاری هفته فرهنگی ایران در مسکو گفت: در شهریورماه نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو برگزار می‌شود و سازمان فرهنگی هنری به دعوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی از ایران در این نمایشگاه شرکت می‌کند.
  
وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی هنری هفته فرهنگی تهران را برای این نمایشگاه تدارک دیده است، افزود: گروه موسیقی به مدیریت کیوان ساکت، گروه‌های نمایشی راگا به مدیریت حسین ربیعی، گروه ادبی با حضور هوشنگ مرادی کرمانی، گروس عبدالملکیان، فاضل نظری و میرجلال‌الدین کزازی در این هفته فرهنگی شرکت خواهند داشت.
  
صلاحی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه شب‌های تهران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصریح کرد: شب شعر ایران با حضور شاعران روس، شب ادب ایران، اجرای موسیقی و تجلیل از تهران‌شناسان ایرانی و روس در نمایشگاه مسکو از جمله این برنامه‌هاست.
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصریح کرد: در پایان سال نیز به دعوت سفیر ایران در فرانسه در نمایشگاه کتاب پاریس با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شرکت خواهیم کرد.
مطالب مرتبط
نظر شما