جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۱
کد خبر: ۸۰۵۵۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش نمایشگاه یاد یار مهربان را فرصتی مناسب برای تجهیز کتاب‌خانه‌های مدارس به کتاب‌های مناسب دانست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی علی‌اکبرزاده درخصوص اظهار داشت: ‌نمایشگاه یاد یار مهربان با همت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود که بر این اساس مدارس می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.
  
وی افزود:‌ برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان یکی از اقدامات مناسب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که کتاب‌ها با تخفیف در اختیار مدارس قرار می‌گیرد و مدیران مدارس به همراه دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه برای کتاب‌خانه‌ مدارس کتاب خریداری کنند.
 
مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعطای کارت خرید کتاب به مدیران مدارس بیان کرد:‌ کارت‌هایی را صادر و اعتباراتی را تخصیص خواهیم داد تا مدیران مدارس بتوانند تا 30 درصد تخفیف برای مدرسه، کتاب خریداری کنند.
  
وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان فرصت و کمک مناسبی به مدارس کشور است تا بتوانند کتاب‌خانه‌های خود را به کتاب‌های مناسب تجهیز کنند. همچنین این نمایشگاه فرصتی است تا مدارس ابتدایی بتوانند برای کتاب‌خانه‌های کلاسی کتاب تهیه کنند.


دوازدهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» 2 بهمن ساعت 9 صبح در بوستان گفت‌وگو با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و حجت الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افتتاح می‌شود.

مطالب مرتبط
نظر شما