چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۴
کد خبر: ۹۰۴۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
برای اولین بار نشست رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعضای ستاد طرح بعد از مدرسه به صورت زنده برای مدیران و معاونان این سازمان پخش شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری با اعضای طرح بعد از مدرسه به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به صورت زنده از طریق نرم‌افزار تلگرام پخش شد. بهزاد تیمورپور، رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با اعلام این خبر عنوان کرد: در دنیای امروز شاهد هستیم که بعضی از همایش‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند و بلیت‌فروشی اینترنتی دارند. یکی دو مورد هم در کشور خودمان اتفاق افتاده و مزاج استفاده آنلاین از جلسات در کشور ما رایج شده است. خوب است که در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این نگاه را در مدیریت برنامه‌های داخلی و ارائه خدمات فرهنگی به مردم تهران پیدا کنیم.

وی افزود: با توجه به رونق ۳۰ میلیونی تلگرام در ایران، فرهنگسرای رسانه از این بستر برای پخش زنده محصولات و جلسات استفاده می‌کند. مدیران دچار کمبود وقت هستند و رفت و آمد بخش عمده‌ای از وقت آنها را اشغال می‌کند، مخاطبان برنامه‌های فرهنگی نیز نسبت به حضور آنلاین در برنامه‌ها تمایل دارند. برای اولین بار یکی از جلسات رییس سازمان فرهنگی هنری با اعضای طرح بعد از مدرسه به صورت آزمایشی پخش شد و مورد استقبال هم قرار گرفت و خیلی از افرادی که دوست داشتند در آن جلسه باشند و نبودند، صحبت‌های دکتر صلاحی درباره طرح بعد از مدرسه را شنیدند.

تیمورپور با اشاره به ظرفیت بالای شبکه‌های اجتماعی در ترویج بهتر برنامه‌های فرهنگی گفت: برای آینده هم داریم به این فکر می‌کنیم که زحمت‌ها آنطور که باید دیده نمی‌شود. مثلاً ۵۰۰ نفر در یک برنامه فرهنگی هنری حضور دارند، ولی اگر پخش زنده اینترنتی داشته باشیم، ممکن است پنج هزار نفر یا حتی بیشتر بتوانند از آن استفاده کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما