دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۸
کد خبر: ۸۲۶۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
مسئول نگارخانه کلک خیال معتقد است قرار دادن چنین فضاهایی در اختیار هنرمندان منطقه باعث تشویق هنرمندان نسبتا تازه کار می‌شود تا مطمئن باشند اگر کاری می‌کنند، جایی برای ارائه کارشان وجود دارد.
این نگارخانه تشویقی برای هنرمندان منطقه استبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهناز انصاف‌پور مسئول نگارخانه کلک خیال فرهنگسرای اخلاق درباره برنامه‌های این نگارخانه گفت: معمولا نمایشگاه‌های ما به صورت روتین هر ده روز یکبار عوض می‌شود و نمایشگاه دیگری جایگزین نمایشگاه قبلی می‌شود. 

وی افزود: با توجه به اینکه تا حدی برنامه‌های هنری فرهنگسرا برعهده من است و مسابقه‌های زیادی می‌گذاریم. بخش برگزیده مسابقه را نیز در نگارخانه به نمایش درمی‌آوریم که می‌توان این موضوع را از ویژگی‌های شاخص نگارخانه کلک خیال دانست. 
 
انصاف‌پور با اشاره به اینکه این نگارخانه در دسته نگارخانه‌های درجه دو سازمان است، برای ارتقای آن بیان کرد: از نظر من باید تلاش شود نگاه ویژه‌تری به برنامه‌های نگارخانه داشت و تلاش کرد برنامه‌های نگارخانه در اولویت قرار بگیرد و برنامه‌ریزی‌ها دقیق‌تر شود. همه چیز باید دست به دست هم بدهد تا شاهد ارتقای نگارخانه بود. البته به طورکلی اگر بودجه بیشتری برای نگارخانه در نظر گرفته شود باعث بیشتر دیده شدن نگارخانه خواهد شد. 
  
مسئول نگارخانه کلک خیال ابراز کرد: منطقه‌ ۱۴ منطقه‌ای مذهبی است که به دارالمومنین معروف است. تلاش ما این است تا مردم منطقه را بیشتر با هنر و انواع آن آشنا کنیم. اگر این نگارخانه بیشتر توسط مردم دیده شود ما به نیمی از هدف‌های خود رسیده‌ایم.
 
وی درباره تفاوت‌های درجه‌بندی میان نگارخانه‌ها گفت: متراژ نگارخانه و اینکه در کجای فرهنگسرا واقع شده باشد، همچنین وسایل در اختیار نگارخانه و اینکه چه سطح نمایشگاهی در آن برگزار شود از معیارهای این تقسیم‌بندی‌هاست. 
  
انصاف‌پور افزود: نگارخانه کلک خیال ۱۰۰ متر است که در طبقه دوم فرهنگسرای اخلاق واقع شده است و مخاطبان مخصوص به خود را پیدا کرده‌است.
  
علاقه‌مندان برای بازدید از این نگارخانه می‌توانند به نشانی خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، فرهنگسرای اخلاق، نگارخانه کلک خیال مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
برچسب ها: نگارخانه
نظر شما