شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۹
کد خبر: ۹۰۴۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
حسن الدین عطا از اعضای گروه موسیقی کشور ازبکستان درباره جشنواره پیامبر مهربانی گفت: به دلیل اینکه موسیقی از وجود و قلب نوازنده، با عشق به پیامبر نواخته می‌شود، شادی راستینی خواهد داشت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حسن الدین عطا از اعضای گروه موسیقی کشور ازبکستان درباره سرپرست گروه خود «اولماز رسول اف» گفت: رسول اف نوازنده، خواننده و آهنگساز  و همچنین پژوهش‌گر سرشناس موسیقی است.

 وی افزود: در این جشنواره دو قطعه موسیقی درباره حضرت محمد(ص) برای اجرا آماده کرده‌ایم.
 حسن الدین عطا درباره جشنواره پیامبر مهربانی گفت: این اولین تجربه ما در ایران است و این جشنواره به دلیل محوریت حضرت محمد(ص) بسیار مهم است. در کشور ازبکستان حضرت محمد(ص) جایگاه ویژه‌ای دارد و جشن‌های مختلف و اجرای موسیقی و شادی برای حضرت محمد(ص) داریم.

وی درخصوص تاثیر موسیقی بر مردم دنیا بیان کرد: چیزی که از قلب و جان انسان بیاید حتما تاثیرگذار خواهد بود و موسیقی که در این جشنواره است به دلیل اینکه از وجود و قلب نوازنده، با عشق به پیامبر نواخته می‌شود تاثیر بسیاری دارد. ملودی‌هایی که از روح و قلب ما می‌آید و موسیقی سنتی با پیشینه‌ای که داریم کلمه‌های راستینی را در توصیف حضرت محمد(ص) و شادی راستینی برای پیامبر خواهیم داشت.

مطالب مرتبط
نظر شما