يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۵
کد خبر: ۹۱۷۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
رییس فرهنگسرای شهر «جلوه سوگ» را بهترین برنامه سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۵ دانست و گفت: این برنامه هم از نظر کیفیت و هم کمیت اثر گذار بود.
«جلوه سوگ» بهترین برنامه سازمان فرهنگی هنری و منطقه ۱۲ در سال ۹۵ استبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید علیرضا فاطمیان‌پور، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و رییس فرهنگسرای شهر، با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۵ گفت: ویژه‌برنامه «جلوه سوگ» که به مدت ۶۰ روز در ماه‌های محرم و صفر امسال اجرا شد، یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که سازمان فرهنگی هنری برگزار کرد. این برنامه در دو بعد کیفیت و کمیت اثر گذار بوده است. زیرا علاوه بر تعداد روزهای برنامه، شاهد حضور و رضایت‌مندی مخاطبان و تعدد برنامه‌های فرهنگی مذهبی در میدان امام حسین(ع) بوده‌ایم.
 
رییس فرهنگسرای شهر «جلوه سوگ» را نیز جزو برنامه‌های موفق منطقه ۱۲ در سال ۹۵ دانست و گفت: فعال و پرکار شدن میدان امام حسین (ع) نیز از دیگر اتفاق‌های خوبی بود که در این سال ساماندهی شد. همچنین تجهیز و تعمیر کردن تمام ۱۴ مرکز فرهنگی هنری در منطقه ۱۲ با همکاری شهرداری منطقه و شکل‌گیری تفاهم با شهردار منطقه ۱۲ در حوزه اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در سطح منطقه که می‌توان به بازار تهران و پیاده‌رو ۱۷ شهریور اشاره کرد، از دیگر اتفاق‌های مهم در سال ۹۵ بود.

سید علیرضا فاطمیان‌پور در پایان گفت: هر چقدر کار کنیم باز هم خلا احساس می‌شود. همچنین نباید کم‌بود امکانات را نادیده گرفت. اما برای سال آینده هم برای منطقه ۱۲ و هم برای ستاد سازمان فرهنگی هنری به نظرم بهترین اتفاق، برنامه‌ریزی زودتر برای برنامه‌هاست. به این معنا که هر برنامه‌ای که قرار است برگزار شود را در زمان کافی آن بررسی کنیم و وظایف را تقسیم کنیم. این کار از انجام برنامه‌ها به صورت سریع و در زمان کوتاه جلوگیری می‌کند و باعث بالارفتن کیفیت برنامه‌ها می‌شود.
مطالب مرتبط
نظر شما