شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۰
کد خبر: ۹۱۷۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ و رییس فرهنگسرای اشراق سال ۹۵ را سال پرکاری دانست و ابراز امیدواری کرد ما به ازای خارجی این پرکاری در جامعه نیز دیده شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علیرضا زند وکیلی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ و رییس فرهنگسرای اشراق با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هنری سال ۹۵ گفت: برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در سالی که گذشت، قابل قبول بود و بخشی از این برنامه‌ها قابل توجه‌تر بودند. به اعتقاد من مطالبات مردمی اهمیت بالایی دارد و برنامه‌های فرهنگی‌ای موفق‌تر است که درد بیشتری از مردم دوا می‌کند. 

وی افزود: در منطقه ۴ سعی ما ایجاد همدلی بین نیروها و دخیل کردن مردم در برنامه‌ها بود. فرهنگسرای اشراق از مراکز فرهنگی هنری پر برنامه است و همیشه سعی کرده‌ایم بخش عمده‌ای از این برنامه‌ها را با همکاری کانون‌ها و مردم منطقه اجرا کنیم.

زند وکیلی تصریح کرد: شاخص‌ترین برنامه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۴ جشنواره انار «صد دانه یاقوت» بود که به گفته شهروندان و همکاران سازمان فرهنگی هنری برنامه خوبی بود. در کنار آن برنامه‌های هفتگی و ماهانه‌ای مانند «دوشنبه‌های قرآنی» هم داشتیم. در این منطقه زیاد مشکل بودجه نداشتیم و خدا را شکر توانستیم اکثر برنامه‌ها را اجرا کنیم. 

رییس فرهنگسرای اشراق سال ۹۵ را سالی پرکار توصیف کرد و گفت: امسال یکی از پرکارترین سال‌هایی بود که در سازمان فرهنگی هنری دیدم. امیدوارم این پرکاری ما به ازای خارجی در بستر اجتماع نیز داده باشد و خود همکاران هم از فعالیت‌های فرهنگی بهره برده باشند. اگر همه ابعاد را در نظر نگیریم، یک بخش‌هایی متضرر می‌شوند و یک بخش‌هایی منتفع، به همین دلیل هم باید به همکاران توجه کنیم و همه به مردم. 

وی در پایان گفت: امیدوارم در سال جدید بین آنچه برنامه‌ریزی می‌کنیم و آنچه اتفاق می‌افتد، انطباق زیادی وجود داشته باشد. وقتی جنسی را به قیمت یک میلیون تومان می‌خریم، باید به همین مقدار برایمان کار کند، کار فرهنگی هم باید همین طور باشد و باید تبلور هزینه‌ای را که کردیم، در جامعه مشاهده کنیم.  

مطالب مرتبط
نظر شما